Features
Vi tilbyder
Vi har leveret ehandel siden 2005, og bl.a vores kataloghåndtering er udviklet på baggrund af mange års praktisk erfaring og den mest moderne teknologi. Dette garanterer en pålidelig og gennemprøvet oplevelse for vores kunder. Vi er ydermere modtager af SKI-kataloger så du nemt kan komme i gang. Vi varetager al katalogmodtagelse og sikrer at du altid kan handle på opdaterede kataloger hos dine aftaleleverandører.
Udvalgte features
Funktionalitet som vores kunder værdsætter
01
02
03
04
Udsøgning
Fleksibel filteringsmenu
Brugerrettighedstyring
Bestilling & info
‘Gogglesøgning’
UNSPSC søgemotor
Kategorimenu
Dropdownmenu
Kategoritilgang (nemlig.com)
Variantstyring
Sorteringsmuligheder
Enhedsstyring
Prisslider
Kontrakter
Aftaletyper
A/B
Forpligtende
Frivillige
Miljø- og økologimærker
Varegrupper
Muliggør flerkommunal platform
Sortimentsadgang
(kun for ex centralkøkkener)
Hel/delvis indlæsning af katalogsortimenter
Ordresplit - samme kurv til flere leverandører
Adgang til leverandøraftaler/ rabataftaler
Styring af ‘vis aftaler’-dokumenter
Bestilling fra mobile enheder
Nyheder
Billedbank
Produktforespørgsel
Alternative/relaterede varer
Fritekstbeskeder
05
06
07
08
Checkout
Øvrige addons*
Cirkular butik*
Abonnememt 0,-
Multiple leverandørgebyrer
Gebyrwarning ved checkout
Favoritlister
Ønskeliste
Min konto - Mine ordrer – m/u tilladelse
Betalingsadresse(r)
Multiple leveringsadresse(r)
(*Nedenstående kan tilkøbes – kundespecifikke integrationer)
Punchouts
E-monitor
Varemodtagelse / Fakturamatch / Godkendelsesflow
Kontering / Prekontering / rekvisitioner
RFQ – tilbudsindhentning
Tip en ven / Share on facebook /
Share on twitter
(en shopinshop dedikeret til genbrug, recycled, ansvarsfuldhed)
Mulighed for at lade organisationen omfordele overskudsprodukter
For kommuner, offentlige myndigheder og virksomheder
Profil
Den fællesoffentlige
indkøbsplatform
Er en innovativ ehandelsplatform i Nordeuropa. Virksomheden har mere end 20 års erfaring og tilbyder direkte adgang til vores eksperter, der står klar til at rådgive kommuner og andre offentlige virksomheder om ehandel.
Den fællesoffentlige indkøbsplatform er Danmarks eneste 24-timers ehandelsplatform, og den drives udelukkende af erfarne e-traders.
Vores koncept indebærer gratis abonnementsordninger for kommuner og andre offentlige virksomheder.
Vi sikrer, at nødvendig registrering og opfølgning altid fungerer optimalt. Organisatorisk viden og dataindsamling er afgørende for at ehandlen virker og ehandelsvolumen stiger, og vi hjælper med at alt fungerer.
Faglighed og kvalitet
- vores garanti til kunderne
Vi har et tværfagligt team, der inkluderer forretningsfolk, ingeniører og udviklere, som er ansat eller tilknyttet os igennem en årrække. Vi udvider løbende vores team for at imødekomme det stigende behov.
Vores ansvarlige og vores samarbejdspartnere er specialister, hvilket er kundens garanti for høj kvalitet i ehandelssammenhæng.
Ledelsen bag platformen består udelukkende af erfarne e-traders med specialisering inden for ehandel og relaterede tjenester.
Vi opretholder et højt fagligt niveau ved kun at samarbejde med specialister.