Vidste du?

BUBOBUBO ER DEN MEST VALGTE* LEVERANDØR AF INDKØBSANALYSEVÆRKTØJER BLANDT KOMMUNER OG BOLIGSELSKABER I DANMARK.

*I de senere år

Fokuser på dit indkøb
<=> Bliv bedre til indkøb

Uanset om din organisation stiller dig spørgsmål, ønsker at finde svar på egen hånd, eller skal proaktivt engageres, så får bubobubo det til at ske.

Saml dine data
Lær fra dine data
Del dine data
Reager på dine data

Datakilder

SQL, ERP, CRM etc.

Dashboards

Sammenstil dine KPI’er med dine mål.

Storyboards

Motiver din organisation ved at dokumentere fremskridt.

Advarsler

Bliv adviseret når der optræder afvigelser som der skal ageres på. Overalt.

Flere datakilder

Excel, ekstern statistik.

Analyse

Forstå hvad der skete, hvorfor det skete, og hvad der kommer til at ske.

Emails

Forbedret samarbejde med enkel klik-distribution af analyser via e-mails.

Intelligente Wizards

Fortæl systemet, hvad du ønsker. Systemet fortæller dig, hvad du ønsker at vide og husker dine præferencer.

Datakilder unlimited

Google Analytics, Social media.

Rapporter

Brug prædefinerede rapporter eller byg din egen på mindre end et minut med enkel klik-til-analyse integration.

Batchrapporter

Tilpas, hvor dine rapporter lander og distribuer dem automatisk.

Kataloghåndtering

Kontroller nemt dine kataloger eller endnu bedre – outsource dem.

AT ARBEJDE HÅRDT FOR NOGET MAN ER LIGEGLAD MED KALDES STRESS. AT ARBEJDE HÅRDT FOR NOGET MAN ELSKER KALDES PASSION.

Sportcareers - Simon Sinek

Bliv bedre til indkøb
<=> Bliv en bubo

Saml dine data
Lær fra dine data
Del dine data
Reager på dine data

Administrer dine kontrakter og synkronisere dem med alle dine andre dokumenter, prislister mv. Vi kalder det baseline management.

Analyser afgørende data, der ikke bor i dit datawarehouse.

Få adgang til dine data, når og hvor du har brug for det.

Online handel sikrer 100% aftaleoverholdelse. Analyser din organisations off-kontrakt indkøb.

 

 Se SUMMIT highlights   eller    Se vores bubo MOVIE

Tag ikke vores ord for gode varer

50+

virksomheder har tiltroet os med deres indkøbsdata.

 

  • Client 1
  • Client 3
  • Client 4
  • Client 5
  • Client 6
  • Client 7
  • Client 8
  • Client 9
  • Client 10
  • Client 11
  • Client 12
  • Client 13
  • Client 14
  • Client 15
  • Client 16
  • Client 17
  • Client 18
  • Client 19
    

bubobubo’s software kan anskaffes på SKI’s rammeaftale 02.06., delaftale 2 via Rehfeld Partners

 

rehfeld logo 

bubobubo’s software (indkøbssystemer, kontraktstyring, e-handel) kan anskaffes på SKI rammeaftale 02.06., delaftale 2 via Rehfeld Partners.

(http://www.rehfeld.dk/brancheindsigt/ski/) Aftalen omfatter levering af standard softwareprodukter, der er kompatible med de offentlige institutioners eksisterende software i fire software kategorier. Det betyder, at nyt standard software kan føjes til de offentlige organisationers it-miljø uden væsentlige tilpasninger, integrationer eller lignende. Relaterede tjenester som almindelig service, support og IT-uddannelse er også omfattet som en del af de udbudte leverancer. Når en offentlig organisation ønsker at købe standard software-produkter, der er omfattet af aftalen, skal det være baseret på en miniudbud. Leverandører i den ønskede standardsoftwarekategori konkurrerer om det økonomisk mest fordelagtige tilbud. På denne måde er kunderne sikret skarpe og individuelle priser, matchet mod nøjagtige og konkrete behov med hensyn til indkøb og kvalitet. Aftalen er gyldig indtil 7. februar 2017.

    
SKI – Statens og Kommunernes Indkøbs Service A/S (2013) 02.06 Standard software – delaftale02: Standard software kompatibelt med Microsoft software. Available at: www.ski.dk/aftaler (Accessed: 25. juli 2014)

  

 Den seneste rapport fra Consulting League

 

 

consulting league logo cut out

bubobubo rangerer helt i top med “dokumenteret størst erfaring med Business Intelligence projekter i virksomhedernes indkøbsafdeling”

Consulting League har i løbet af 2013 indsamlet information om 7.500 historiske Business Intelligence projekter og har på den baggrund analyseret 50 danske BI konsulenthuse og 20 internationale BI/DW/CPM Software leverandørers historiske erfaring. Resultatet af denne analyse er to 325 siders rapporter, som analyserer det danske BI marked inden for følgende områder: Services: Business Analytics, Reporting, Monitoring, Data Warehousing, Platform Management, Planning & Consolidation (CPM)  BI Rapporten indeholder desuden en omfattende BI Software analyse, som analyserer de forskellige BI Softwareleverandørers anvendelse indenfor forskellige industrier, forretningsområder og services. 

  
Consulting League (2014) BI Rapporten Danmark, 2. udgave

    

TARGIT tager 3 topudmærkelser i BARC’s internationale undersøgelse

 

 

BARC logo 

TARGIT tager 1. pladsen i tre kategorier (bedømt af brugere). I hver af disse kategorier, slår TARGIT store spillere som IBM, Oracle, Microsoft, Pentaho og Tableau.

BARC, en af ​​verdens førende virksomheder indenfor Data Management, Business Intelligence og Enterprise Content Management-analyse, har for nylig gennemført verdens største undersøgelse af brugerens oplevelse af Business Intelligence-løsninger. Brugerne placerer TARGIT nr 1 i de tre kategorier: Innovation, Visuel analyse og Data Discovery Vendor i Cloud BI og OLAP analyse Vendor i Cloud BI. 30 af verdens førende Business Intelligence leverandører blev inkluderet i BARC BI Survey 13. Undersøgelsen er baseret på resultaterne fra verdens største og mest omfattende undersøgelse af business intelligence slutbrugere. Mere end 3.000 brugere fra hele verden deltog i denne undersøgelse, der blandt andet fokuserer på emner som konkurrenceevne, innovation, ydeevne, kundetilfredshed, og smidighed.

    
Business Application Research Center – BARC GmbH (2013) BI THE BI SURVEY 13

    

bubobubo er stolte af vores Alliance Partner-status med Targit. Det giver os direkte adgang til top notch teknologi og know-how fra 50+ udviklere.

 

targit partner logo black 

Mange års erfaring med ERP-systemer, regnskab, indkøb og sourcing har været drivkraften for bubobubo til at udvikle en unik Business Intelligence løsning, …

…som støtter beslutningsgrundlaget i store organisationer, forbedrer effektiviteten i indkøb og sikrer opfølgning på resultater. [bubobubo] s løsning er ikke kun økonomichefens bedste ven, men er også almindeligt anvendt i de underliggende daglige indkøbsprocesser i centrale og decentrale indkøbsafdelinger. For eksempel, Category Management er et væsentligt element i bubobubos analyseløsning. Løsningen er implementeret i både den offentlige og den private sektor.

    
Targit A/S (2012) Partners. Available at: www.targit.com/en/partners (Accessed: 27. juli 2014)

    

bubobubo A/S ligger i top 10% i branchen Computerprogrammering


bisbase logo 

bubobubo A/S ligger i top 10% i branchen Computerprogrammering

Bubobubo A/S er i dag placeret som nummer 252 blandt alle 2.559 selskaber på Bisbases rangliste over branchen Computerprogrammering. At have opnået denne placering som relativt nystartet virksomhed, er vi meget stolte af.

    
Bisbase ApS (2014) Rang i branche. Læs mere på : www.bisbase.dk/virksomhed/ (Accessed: 29. July 2014)

DETTE KAN VÆRE BEGYNDELSEN TIL ABSOLUT INDKØBSPERFEKTION.

FÅ EN GRATIS DEMO

Løsninger

Vi har skabt en palette af løsninger som hjælper indkøbere, kontrakansvarlige, regnskabschefer og virksomheder med at skabe mere for mindre - hurtigt og enkelt. Visse udfordringer er isolerede, enkeltstående eller sjældne i jeres organisation. Andre optræder ofte, har et tilbagevendende mønster og kan håndteres i en automatiseret proces. Vore løsninger dækker begge aspekter. Med vores modulopbyggede software-som-en-service-software kan du enten beslutte dig for den fulde løsning eller du kan implementere de dele, som passer til dine aktuelle behov. Vore løsninger er udviklet til at løse vore kunders udfordringer: mangel på transparens, compliance og kontrol og til optimering af eksisterende rutiner og reduktion af indkøb.

Indkøbsanalyse - buboINVOICE

buboINVOICE er en unik løsning til professionelle i indkøbs,- og regnskabsafdelinger, der rummer 10-15 flere moduler end øvrige tilgængelige løsninger indenfor branchen.

Kontraktstyring - buboCM

 buboCM, en windows app (det nye sort), muliggør kontraktstyring på tværs af hele organisationen. Kontraktstyring håndteres manuelt i de fleste organisationer – ofte i enkeltstående excelark. Med buboCMs software koblet på det faktiske indkøb er det nu muligt at styre off-kontrakt-indkøb ved hjælp af automatiseret baseline management.

eIndkøb - bubo24

Al indkøb via nettet – en værdifuld vision. Gør dine manuelle processer til best-in class processer med vores prisvindende eIndkøbs team.

Service

Vort dedikerede medarbejderteam hjælper dig gerne med viden og erfaring du med fordel kan implementere i din forretning.

Consulting

Vore medarbejdere har mange års praktisk erfaring indenfor indkøbsstyring, analyse, realisering af besparelser og etablering af unikke løsninger. Vi brænder for at bruge vore erfaringer til din fordel – om dine data er begravet i CSC, Fujitsu, KMD, SAP, Oracle eller på en anden platform – om din virksomhed er offentlig eller privat – lad os hjælpe jer.

Træning

Vi tilbyder målrettet træning indenfor alle områder relateret til indkøb, rangerende fra analyse, baseline management, kontrakt styring, forhandling, sourcing, leverandørstyring og udbud til top-professionel webshop udvikling og e-handel med det ene mål at holde dig opdateret og optimere dit tidsforbrug om dine omkostninger. Træning kan afvikles individuelt eller i grupper, og henholdsvis online eller i egne eller vores lokaler.

Support

Vi giver fuld teknisk support i vore løsninger, ligesom vi tilbyder funktionel support i indkøbsoptimeringsopgaver (+300 offentlige udbud i bagagen, +100 gennemførte leverandørforhandlinger).
Indsend din supportforespørgsel direkte til vores eksperter via vores support portal (din forespørgsel kan følges online 24/7), eller kontakt os direkte via telefon.

Survey

    

buboSURVEY2013 was inspired by a public network conference held in 2008 at SKI.

 

buboSURVEY2013 front page

Distributed to the majority of purchasing managers in municipalities, regions and some other public organizations in November 2013.

Objectives of the survey:
• Identification of the level of strategic and operational procurement
• Organizational Design
• The spread of e-procurement tools
• Ratios
• Objectives

    
 bubobubo A/S (2013) Surveys. Available at: http://www.bubobubo.dk/files/buboSURVEY2013.pdf (Accessed: 4. november 2014)

Events

uhd-2017
Her er de konferencer, vi taler eller udstiller på. Kig forbi og sig hej.

Conferences

Filter Events

201910jan - 11All DayKommunaløkonomisk Forum 2019 (KØF)(All Day)

201913mar - 14All DayIKA, Årskonference 2019(All Day)

 

 

IMG_6031
bubobubobrugere taler om bubos og hardcore indkøb.

bubo USER GROUPS

Filter Events

201828dec10:00- 12:00buboNETWORK - buboINVOICE/buboCM/bubo24 (dansk) (#67)10:00 - 12:00

201927feb13:00- 15:00buboUSERGROUP: PRÆDEFINEREDE RAPPORTER 1013:00 - 15:00

201929may13:00- 15:00buboUSERGROUP: PRÆDEFINEREDE RAPPORTER 1113:00 - 15:00

201928aug13:00- 15:00buboUSERGROUP: PRÆDEFINEREDE RAPPORTER 1213:00 - 15:00

201927nov13:00- 15:00buboUSERGROUP: PRÆDEFINEREDE RAPPORTER 1313:00 - 15:00

 

 

image 11
Academy of Intelligent Business. Uddannelse, indkøb, bedste praksis og netværkssamarbejde.

bubo ACADEMY

Filter Events

201818dec13:00- 15:30buboWORKSHOP for bubo24 og buboCM (#4)13:00 - 15:30

201919feb13:00- 15:30buboWORKSHOP for buboINVOICE (#5)13:00 - 15:30

201919mar13:00- 15:30buboWORKSHOP for bubo24 og buboCM (#5)13:00 - 15:30

201921may13:00- 15:30buboWORKSHOP for buboINVOICE (#6)13:00 - 15:30

201918jun13:00- 15:30buboWORKSHOP for bubo24 og buboCM (#6)13:00 - 15:30

201920aug13:00- 15:30buboWORKSHOP for buboINVOICE (#7)13:00 - 15:30

201917sep13:00- 15:30buboWORKSHOP for bubo24 og buboCM (#7)13:00 - 15:30

 

 

De ting, du måske er gået glip af.

PAST EVENTS

Filter Events

20185dec13:00- 15:00buboUSERGROUP: PRÆDEFINEREDE RAPPORTER 913:00 - 15:00

201823nov10:00- 12:00buboNETWORK - buboINVOICE/buboCM/bubo24 (dansk) (#66)10:00 - 12:00

201822nov15:00- 17:00buboNETWORK PM - buboINVOICE/buboCM (dansk) (19.1)15:00 - 17:00

201822nov - 23nov 2212:00nov 23buboROADMAP2018 Värnamo12:00 - 12:00 (23)

201820nov13:00- 15:30buboWORKSHOP for buboINVOICE (#4)13:00 - 15:30

201816nov10:00- 12:00buboNETWORK - buboINVOICE (Svenska) (#36)10:00 - 12:00

201826oct10:00- 12:00buboNETWORK - buboINVOICE/buboCM/bubo24 (dansk) (#65)10:00 - 12:00

201825oct15:00- 17:00buboNETWORK PM - buboINVOICE/buboCM (dansk) (18.1)15:00 - 17:00

201819oct10:00- 12:00buboNETWORK - buboINVOICE (Svenska) (#35)10:00 - 12:00

20189oct08:30- 16:00buboROADMAP201808:30 - 16:00

201828sep10:00- 12:00buboNETWORK - buboINVOICE/buboCM/bubo24 (dansk) (#64)10:00 - 12:00

201827sep15:00- 17:00buboNETWORK PM - buboINVOICE/buboCM (dansk) (17.1)15:00 - 17:00

201821sep10:00- 12:00buboNETWORK - buboINVOICE (Svenska) (#34)10:00 - 12:00

201818sep13:00- 15:30buboWORKSHOP for bubo24 og buboCM (#3)13:00 - 15:30

20185sep13:00- 15:00buboUSERGROUP: PRÆDEFINEREDE RAPPORTER 813:00 - 15:00

 

 

Om

Vi er en indkøbs- og data management virksomhed med hovedsæde i Fredericia. Vi har bearbejdet tonsvis af data og herigennem hjulpet vore kunder til at spare en masse tid og muliggjort gigantiske besparelser.

fra BI til IB

Vi mener, at Business Intelligence (BI) er en forudsætning for Intelligent Business (IB). Vi hjælper virksomheder, offentlige institutioner og kommuner i hele verden med at øge gennemsigtigheden og forbedre styringen af deres bundlinie. Vi er drevet af vore kunders succes gennem unik teknologi, der muliggør hidtil ukendte besparelser og implementerer konsistente forbedringer i økonomistyringen. 

Indkøbsløsninger

Vi tilbyder løsninger til indkøbsanalyse baseret på dine virksomhedsbehov. Vore specialiteter er: BI, Business Intelligence, Økonomistyring, Analyse, Forbrugsgennemsigtighed, Kategoristyring, Kontraktstyring, Baseline Management, Compliance, Performance Overvågning, Budgettering, Rapportering, Management Information, Data Kuber, Dashboard, OLAP, Benchmark, Sourcing, Indkøb, e-business og Webshops. 

Data Management

Vi drives af perfekt datakvalitet  – udgangspunktet for succesfuldt indkøb. Forestil dig, at du altid har aktuelle, valide og konsistente data. Et eksempel: hvor meget er den kombinerede indkøbsvolumen for individuelle leverandører og kategorier på tværs af alle divisioner og regioner? Er indkøbet i overenstemmelse med eksisterende kontrakter? Vi skaber den gennemsigtighed og konsistens, du har behov for. 

Konsulentydelser

Vore medarbejdere har mange års praktisk erfaring med indkøbsstyring, analyse, gevinstrealisering og optimering. Vi brænder for at indsætte vor viden til din fordel – hvad enten dine data er begravet i CSC, Fujitsu, KMD, SAP, Oracle eller i andre platforme – hvad enten din virksomhed er offentlig eller privat – tal med os.

OG DEM SOM BLEV SET DANSENDE MENTES AT VÆRE SINDSYGE AF DEM SOM IKKE KUNNE HØRE MUSIKKEN.

Friedrich Nietzsche

Vores team

Vi tror på at en bred vifte af mennesker bringer kompetencer, tanker og værdi til bordet.

Morten Vitus Gregersen

Morten Vitus Gregersen

CEO

“The sales OWL” is going to tell you all about the easiness and coolness of our software, about the spend analyzing tools, welding under water, about contract and baseline management, and about state-of-the-art e-business.

Klaus Antons

Klaus Antons

Partner

“Everything online” is the trademark of Klaus. Klaus is reward winner of the Danish e-commerce Prize “e-handelsprisen” for Innovation and breaks on a daily basis out of established thinking.

Winnie Krogh Reiff

Winnie Krogh Reiff

Corporate Branding- & Social Media Manager

Just because it’s IT, it doesn’t have to be botched, unshaved, and wearing sandals. Visuel communication and beautiful wrapping is Winnies metier.

Niels Ringholm Poulsen

Niels Ringholm Poulsen

Associate

“the Efficiency OWL” with many years experience from ‘The Great and Ugly’ is going to tell you all about efficiency improvements of public workflows, applying IT – Niels is especially passionate about BI-related solutions.

Karin Rytz

Karin Rytz

Advisor

With an extensive international business background, focusing on areas like M&A, turn arounds, crisis management, and change management, expect to get the job done.

Steen Jensen

Steen Jensen

Associate

The procurement boss and “EU-OWL” with extensive knowledge of tender regulation, decision processes, the culture and behavior in public organizations, EU, OECD etc.

Liza Green

Liza Green

Account Manager, Sweden

Multiculti, 5 countries on the CV, quick, happy, loves Mandarin

Besart Peci

Besart Peci

Customer Success Manager, Sweden

“Bes” or “Beckham is our SUPporttERMANager for Sweden. ERP-systems and payroll management are hobbies.

Mario Perez Wittmann

Mario Perez Wittmann

Partner, Switzerland & Spain

“The SAP-OWL” alias “superMARIO” has travelled the entire digitalization road of Europa, starting with IXOS over Opentext to SAP. ESDH, documents storing and management, in 4languages and 3 countries makes any foreign field feel like home.

Mai Ravn Rønne

Mai Ravn Rønne

Finance Associate

As a “Falconer” controlling the bubobubo cage, Mai oversees our the day-to-day accounting functions of our growing company, including oversight of the finance, accounting, and reporting activities.

Thomas Kohr

Thomas Kohr

Partner, DACH

Turn 20 days of consolidation and 2 days of analyzing every month into the opposite and you will see the planet start to move. Thomas, “the corporate guy”, has a very long past from large organizations – if anyone – he knows about challenges in management information.

Henrik Jung Laursen

Henrik Jung Laursen

Chairman of the Board

Entrepreneur with 10+ years experience in all fields of internet, IT and services equals solid experience in strategy and implementation. Mastering IT-projects is mildly expressed crucial when embracing the world’s probably largest spend analyze solution.

Lasse Lægteskov

Lasse Lægteskov

Code Owl

Lasse will talk about our 2nd to none server park, halon fire fighting, cooling, speed and google, emergency generators, incoming bombs and backup on secondary Danish location, but all he does is coding.

Lisbeth Sloth

Lisbeth Sloth

Senior Sales Manager

Lisbeth has extensive experience in talking to owls but can also communicate with people.

Christian Bonnesen

Christian Bonnesen

Board Member

Experienced Legal Services Professional

Kim Hanmark

Kim Hanmark

CTO

Stop Kim before he starts talking about servers, halonfirefighting, cooling, speed, google, power generators and backup

Mathias Nordvig

Mathias Nordvig

Research Assistant

According to Mathias he’s equal parts eagle, parot and pigeon – we’ve started adding owl to the mixture -0,0-

Lasse Østergaard

Lasse Østergaard

Customer Success Manager, Denmark

coming soon

Morten Vitus Gregersen

Morten Vitus Gregersen

CEO

“The sales OWL” is going to tell you all about the easiness and coolness of our software, about the spend analyzing tools, welding under water, about contract and baseline management, and about state-of-the-art e-business.

Klaus Antons

Klaus Antons

Partner

“Everything online” is the trademark of Klaus. Klaus is reward winner of the Danish e-commerce Prize “e-handelsprisen” for Innovation and breaks on a daily basis out of established thinking.

Winnie Krogh Reiff

Winnie Krogh Reiff

Corporate Branding- & Social Media Manager

Just because it’s IT, it doesn’t have to be botched, unshaved, and wearing sandals. Visuel communication and beautiful wrapping is Winnies metier.

Niels Ringholm Poulsen

Niels Ringholm Poulsen

Associate

“the Efficiency OWL” with many years experience from ‘The Great and Ugly’ is going to tell you all about efficiency improvements of public workflows, applying IT – Niels is especially passionate about BI-related solutions.

Karin Rytz

Karin Rytz

Advisor

With an extensive international business background, focusing on areas like M&A, turn arounds, crisis management, and change management, expect to get the job done.

Steen Jensen

Steen Jensen

Associate

The procurement boss and “EU-OWL” with extensive knowledge of tender regulation, decision processes, the culture and behavior in public organizations, EU, OECD etc.

Liza Green

Liza Green

Account Manager, Sweden

Multiculti, 5 countries on the CV, quick, happy, loves Mandarin

Besart Peci

Besart Peci

Customer Success Manager, Sweden

“Bes” or “Beckham is our SUPporttERMANager for Sweden. ERP-systems and payroll management are hobbies.

Mario Perez Wittmann

Mario Perez Wittmann

Partner, Switzerland & Spain

“The SAP-OWL” alias “superMARIO” has travelled the entire digitalization road of Europa, starting with IXOS over Opentext to SAP. ESDH, documents storing and management, in 4languages and 3 countries makes any foreign field feel like home.

Mai Ravn Rønne

Mai Ravn Rønne

Finance Associate

As a “Falconer” controlling the bubobubo cage, Mai oversees our the day-to-day accounting functions of our growing company, including oversight of the finance, accounting, and reporting activities.

Thomas Kohr

Thomas Kohr

Partner, DACH

Turn 20 days of consolidation and 2 days of analyzing every month into the opposite and you will see the planet start to move. Thomas, “the corporate guy”, has a very long past from large organizations – if anyone – he knows about challenges in management information.

Henrik Jung Laursen

Henrik Jung Laursen

Chairman of the Board

Entrepreneur with 10+ years experience in all fields of internet, IT and services equals solid experience in strategy and implementation. Mastering IT-projects is mildly expressed crucial when embracing the world’s probably largest spend analyze solution.

Lasse Lægteskov

Lasse Lægteskov

Code Owl

Lasse will talk about our 2nd to none server park, halon fire fighting, cooling, speed and google, emergency generators, incoming bombs and backup on secondary Danish location, but all he does is coding.

Lisbeth Sloth

Lisbeth Sloth

Senior Sales Manager

Lisbeth has extensive experience in talking to owls but can also communicate with people.

Christian Bonnesen

Christian Bonnesen

Board Member

Experienced Legal Services Professional

Kim Hanmark

Kim Hanmark

CTO

Stop Kim before he starts talking about servers, halonfirefighting, cooling, speed, google, power generators and backup

Mathias Nordvig

Mathias Nordvig

Research Assistant

According to Mathias he’s equal parts eagle, parot and pigeon – we’ve started adding owl to the mixture -0,0-

Lasse Østergaard

Lasse Østergaard

Customer Success Manager, Denmark

coming soon

Lidt nøgletal

Hver ny kunde og hvert afsluttet projekt gør os kun mere sultne - sultne efter mere data, flere koder og ikke mindst efter flere spørgsmål at besvare. Resultatet er, at vi leverer bedre viden om indkøb.

931

 mia. DKK indkøbsvolumen

90

 referencer på indkøbsanalyse

37

 kunder på kontraktstyring

17

 kunder på e-handel

Følg os

NSA håndterer allerede vores sociale medieprofiler; for alle andre, der ønsker at følge os regelmæssigt, tøv ikke, vi venter på dig!!

Tilfredse kunder

Mere end 2 yderst tilfredse kunder!

Michael G. Børglum, Indkøbschef

Overblik og Compliance

2. januar 2013

Min forventning til buboINVOICE var, at KAB skulle have et værktøj, der kunne hjælpe os med at skabe overblik over mere end 300 afdelingers/indkøberes indkøb. Mine forventninger er til fulde blevet indfriet. Vi kan nu med få klik let og hurtigt få overblik over både de enkelte afdelingers indkøb samt de enkelte leverandørers salg. Vi kan ligeledes let få overblik over aftaleoverholdelse både samlet og for den enkelte afdeling.

Michael G. Børglum, IndkøbschefKAB s.m.b.a.
Maria Weiglin, Afdelingsleder for Udbud og Kontrakt

Analyse, Ledelsesrapportering og ERFAnetværk

8. januar 2013

Hvorfor vi har valgt systemet: Det virker mere brugervenligt. Navigation i systemet er logisk og intuitiv. Der er gode rapportmuligheder med mulighed for automatisk fremsendelse til ønskede enheder med forskellig information ift. niveauet (direktør, fagchef og leder). Udviklingsmuligheder og fokus herpå ift. strategisk indkøb og hvad brugerne af systemet har behov for. GIS-oversigt. Jeres dedikation til systemet med en høj grad af professionalisme, begejstring og engagement, og I er tilgængelige 24-7 på mail og telefon.

Maria Weiglin, Afdelingsleder for Udbud og KontraktFrederikssund Kommune
Eva Bonne Alkærsig, Controller

Controlling, Besparelser, Cost Avoidance, Workflow

7. januar 2013

Systemet er meget intuitivt og skaber let overblik over data. Det er fleksibelt og vi kan se data på mange måder og med høj detaljeringsgrad. Svar-tiderne er gode og giver et godt flow i arbejdet. Vi har god sparring og hurtig support fra BuboBubo og oplever stor imødekommenhed ift. indlæsning af finansdata, ehandelsoplysninger og udvikling af rapporter mm. Der arbejdes målrettet på at etablere et netværk mellem bruger-kommunerne, så der er mulighed for at få sparring fra andre brugere.

Eva Bonne Alkærsig, ControllerMiddelfart Kommune
Martin Larsen, Indkøbskonsulent

Matchgrader og Toplister

19. oktober 2012

Bubobubo har været et glimrende værktøj til at skabe overblik over kommunens indkøb, hjulpet med ledelsesrapportering og den løbende controlling af decentrale enheder og dermed højnet compliance på vores indkøbsaftaler og ikke mindst effektiviseret mit analysearbejde i forbindelse med udbud.

Martin Larsen, IndkøbskonsulentAllerød Kommune
Christina Christensen, Udbudskonsulent

Overskueligt og Brugervenligt

19. december 2013

Assens Kommune har været en del af et projektforløb med buboCONTRACT. Vi har fundet bubboCONTRACT anvendeligt i det omfang det har været muligt at lægge aftalevarer, som ikke bliver/kan e-handles, ind i modulet. buboCONTRACT er et godt modul – visuelt, compliancemæssigt, overskueligt og brugervenligt . Assens Kommune kan varmt anbefale buboCONTRACT som kontraktstyringsværktøj.

Christina Christensen, UdbudskonsulentAssens Kommune
Alex Bliddal Hytting, Strategisk Indkøber

Kategorisering og Rapportering

2. februar 2014

Så er uglen trykprøvet overfor […]. Og det er lidt svært at få armene ned. Det sparkede […].

Alex Bliddal Hytting, Strategisk IndkøberBoligselskabet Sjælland
Michael Nymark Rasmussen, Analyse- og udbudskonsulent

Compliance rating

3. april 2014

Har leget lidt med Bubo V.2. Det bliver bare bedre og bedre. Det er bl.a. blevet meget nemt at lave en hurtig ”compliance rating” af vores institutioner/afdelinger. Tror det skaber effekt i den positive retning, når de ansvarlige kan se om de ligger dårligere eller bedre end deres kollegaer 🙂

Michael Nymark Rasmussen, Analyse- og udbudskonsulentSolrød Kommune
[/ut_single_quote]
Anja Lodberg Fløche, Indkøbskonsulent

Kategorisering

11. marts 2014

Mums – I LOOOOOVE kategorier i BUBO!!!  :-) 

Anja Lodberg Fløche, IndkøbskonsulentFrederikssund Kommune
Kasper Skau, Controller

Analyser, maling der tørrer og World Cup 2014

16. juni 2014

World Cup-feber, MEN “…Iran-Nigeria kampen var så kedelig (nok mere interessant at se maling tørre), at jeg lige var forbi bubo 🙂 (læs: bubobubos indkøbsanalyse som også kan tilgås via tablet)

Kasper Skau, ControllerHolbæk Kommune

buboHERO’s

Flying bubo’s

Peter Pan Quote

THE MOMENT YOU DOUBT WHETHER YOU CAN FLY, YOU CEASE FOREVER TO BE ABLE TO DO IT

Peter Pan

bubobubo – historien

Vores navn faldt ned fra himlen d. 1-2-2012. En googlesøgning inspirerede os.

Vores BAGGRUND: Vi var i gode job. Vi arbejdede med økonomi, indkøb, offentlig sektor (300 offentlige udbud, +100 leveradørdialoger/forhandlinger), Excel, PowerPoint shows, analyser, gevinstrealisering, ERP-systemer, implementering af ERP-systemer, data-data-data, og vi havde gjort det I det meste af vores liv.

Nu mente vi at tiden var inde for os (2 fyre) at udfordre et stærkt konsolideret marked: på den ene side: IT-systemer (tusindvis af ansatte, privat hangar med jetfly og helikoptere) og på den anden side Consulting: et stort antal små , mellemstore og store virksomheder, alle på udkig efter forretning i den offentlige sektor som konsekvens af den finansielle krise, og den efterfølgende lukning af den private sektor.

Vi forlod vores job – gik i banken for at pantsætte vores biler, pantsatte alt og forberedte vores kære på risikoen for at miste hus og hjem. Langt ude.

Vi havde brug for et navn.

På den ene side “Gregersen & Petersen”… gik ikke – af frygt for at forsvinde i mængden. På den anden side: Vi ville ikke være alt for kreativte med et “Z” (kreazive)

Vores udfordring: I morgen, den 1. dag I vores ny tilværelse, skal vi stå klar på den årlige største danske offentlige indkøbsmesse i Århus. At finde navnet på virksomheden var presserende.

1. ide: banan (lidt barnligt). Droppede navnet, fordi det lå for tæt på Apple.

2. idé: Igennem vores tidligere karrierer havde vi gennemført utallige farverige tests. På det seneste havde vi begge været udsat for en DISC-analyse med farver og fugle. En test, vi ofte har moret os over. Vi var signifikant rød og blå, ugler og ørne.

Ohh Dammit: Vi er frie fugle. Ud af buret. Vores løsninger skaber overblik og indsigt.

Google søgning: ørn og ugle … hit for “eagleowl«. Der var noget i retning af en hornugle på engelsk … fantastisk. Yderligere link til Wikipedia oplyste det latinske navn på den ugle som »bubo« og underarten »eagleowl« også Bubo. Konklusion: en eagleowl er en »bubobubo«. På dansk »Hornugle«. De karakteristiske gule øjne og næb (i firmaets logo), OIO, var det sidste skub i retning af beslutningen. OIO er netop det elektroniske format, obligatorisk for alle leverandører ved fakturering af offentlige kunder. Tja, at nogle kunder mener at vi hedder ‘hubabuba’, ‘boopiboopi’ etc. og det faktum, at vi modtager opkald fra forældre der spørger efter klovnen til deres kommende børnefødselsdagsfest gør det hele lidt sjovere.

Vores Inspiration: Hornuglen (latin: bubo bubo), en meget stor og kraftfuld fugl, der er mindre end kongeørnen, men større end sneuglen. Stor størrelse og orange øjne. En stærk, direkte flyvning, som består af hurtige vingeslag og lange, hurtige glidestykker. Er kendt for at svæve på opdrift.

Partnere og medlemskaber

Vores egne eksperter, sammen med udvalgte partnere vi har tillid til, bidrager til at guide dig og forbedre din oplevelse med vores produkter og tjenester. Kontakt os for at få hjælp til at løfte dit indkøb til et højere modenhedsniveau.

IKA – foreningen af offentlige indkøbere

IKA – foreningen af offentlige indkøbere

bubobubo A/S er medlem af foreningen af offentlige indkøbere (IKA).
http://www.ika.dk/om-ika/leverandoersider/bubobubo/ 
IKA
Workspace, Haslegårdsvej 8-12
8210 Aarhus V
Phone: +45 6128 0858
Dansk Industri

Dansk Industri

bubobubo A/S er medlem af Dansk Industri. DI repræsenterer 10.000 virksomheder i Danmark.
http://di.dk/DI/dismedlemmer/Pages/Soegmedlem.aspx?query=bubobubo 
DI
Rådhuspladsen
1787 København V
Telefon: +45 3377 3300
DI Rådgiverne

DI Rådgiverne

bubobubo A / S is a member of DI Counselers. DI counselors are DI’s business community for knowledge and advisory firms. DI represents 10,000 companies in Denmark. http://raadgiverne.di.dk/Om%20DI%20Raadgiverne/Videnraadgivernes%20medlemmer/Pages/soegmedlem.aspx?query=bubobubo
DI
Rådhuspladsen
1787 København V
Phone: +45 3377 3300
Management Rådgiverne

Management Rådgiverne

bubobubo A / S is a member of MR. MR is an association of management consulting companies within Danish Industry (DI). DI represents 10,000 companies in Denmark. http://mr.di.dk/omos/Pages/soegmedlem.aspx?query=bubobubo
DI
Rådhuspladsen
1787 København V
Phone: +45 3377 3300
SKI – Statens og Kommunernes Indkøbs Service A/S

SKI – Statens og Kommunernes Indkøbs Service A/S

bubobubo A/S has signed a cooperation agreement with SKI. SKI customers can now subscribe to the SKI-catalogs which the customer has agreed on. SKI customers can receive SKI catalogs via bubobubos catalogue gateway directly from SKI. http://www.ski.dk 
SKI – Statens og Kommunernes Indkøbs Service A/S
Zeppelinerhallen
Islands Brygge 55
2300 København S
Phone: +45 3342 7000
Danish Contract Management Association

Danish Contract Management Association

bubobubo A/S is a member of Danish Contract Management Association (DCMA). DCMA DCMA is a voluntary association, which was established in 2009 with the aim of spreading and contribute to a better understanding of contract management in Denmark. http://dcma.dk/ 
DCMA
Targit

Targit

TARGITs hovedkvarter ligger i Danmark, mens to datterselskaber er placeret i USA. TARGIT har over 5.200 kunder med mere end 376.000 navngivne brugere. BARCs BI-undersøgelser giver high scores til TARGIT i brugervenlighed, visualisering og innovation.
http://www.targit.com/en/partners/find-a-reseller/partners-alliance/partner-alliance-bubobubo 
Targit A/S
AALBORGVEJ 94
9800 Hjørring
Telefon: +45 9623 1900
Netmester

Netmester

Specialister i udvikling af brugervenlige webløsninger baseret på Sitecore og Umbraco CMS. Netmester har siden 1997 leveret kvalitetsløsninger til fremtrædende offentlige og private kunder.
http://www.netmester.dk/ 
Netmester A/S
Bremerholm 4
1069 København K
Telefon: +45 3336 4444
Videnpark Trekantområdet

Videnpark Trekantområdet

Videnpark Trekantområdet er et moderne kontorhotel på 3200 m².
Videnpark Trekantområdet driftes af Fredericia Kommune. http://www.videnpark.dk/virksomhedsservice 
Videnpark
Vesterballevej 5
7000 Fredericia
Telefon: +45 7622 1100

WE'RE HERE FOR YOU.

Have a question? Maybe you just want to say hello? Or stop by at our office for a coffee?

X